Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Dobry bot na początek zarobku [facc]

konradek568

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko

jestem początkujący na tym forum jak coś :D

Potrzebuję jakiegoś bota na początek, może być płatny (smsem) takiego który ogarnie tak facca żeby można coś było tą postacią zarobić :) nie mówię od razu o kokosach tylko stopniowo jakoś, polecicie coś? piona!

Opublikowano

Siemanko

jestem początkujący na tym forum jak coś :D

Potrzebuję jakiegoś bota na początek, może być płatny (smsem) takiego który ogarnie tak facca żeby można coś było tą postacią zarobić :) nie mówię od razu o kokosach tylko stopniowo jakoś, polecicie coś? piona!

Tylko windbot, według mnie aktualnie najlepszy bot, jest możliwość płacenia sms.

8LTfBGw.jpg

Opublikowano

xenobota mozna zkrackować posiadam winda i xeno ale jestem bardziej za xeno 

HDD1SRE.png                            

Opublikowano

xenobota mozna zkrackować posiadam winda i xeno ale jestem bardziej za xeno 

Mam takie samo zdanie, najlepiej zcrackuj sobie xenobota i sprawdź z czym to się "je".

Jeśli robisz chary dla gpków to jak dostaniesz bana nic się nie stanie.

Opublikowano

Ja to radzę Ci się nauczyć samemu pisać skrypty bo nie jest to trudne a uwzględniasz swoje wszystkie preferencje.

Na start polecam Ci np. puścić bota na swamp trolle :) (akurat dobry skrypt znajdziesz na forum)

Opublikowano

wystarczy że poszukasz, większość skryptów możesz znaleść na necie ;) 

HDD1SRE.png                            

Opublikowano