Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Skrypt do golda?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jestem nowy w temacie bola i mam pytanie. Czy istnieją skrypty na daną postać które mogą wyboostować mnie do golda ? Ile bym musiał zapłacić by taki skrypt zakupić? Jeżeli zadaje idiotyczne pytanie to przepraszam jestem nowy w tym temacie, i jeszcze jedno pytanie, czy za to latwo dostać bana? Riot to szybko wykrywa? Z góry dziękuje za Odp.

Opublikowano

Skrypty nie są tanie, bez evade sie nie obejdzie a kosztuje 50$, za to możesz kupić leaguesharpa - 60 zł miesięcznie, i masz tam odblokowane wszystkie skrypty odrazu keepo

98873932203514685593.png

Opublikowano

Skrypty nie są tanie, bez evade sie nie obejdzie a kosztuje 50$, za to możesz kupić leaguesharpa - 60 zł miesięcznie, i masz tam odblokowane wszystkie skrypty odrazu keepo

Wystarczająco dobre żeby carrować gierki.

98873932203514685593.png

Opublikowano

Wystarczy wejście na nulled.io i pobrać od jakiegoś moderatora paczkę BoL'a, jak poszukasz to znajdziesz paczkę z 15 skryptami pod champy i SAC:R + Evadeee tak jak ja kiedyś. 

Opublikowano

Szczerze? L# to gówno, tam evadee jest drewniany.

Nie karm szwabów.

kolega mowi perfekcyjnie jak jest, lubie to.

@top

kup bola + skrypty albo zachowaj sie jak biedak i idz po cracked bola + skrypty, l# to takie gowno nie bojmy sie tego powiedziec, evadeee jest drewniane i unika jak robot w porownaniu do bola gdzie wszystko wyglada tak jakby to faker unikal.

http://puu.sh/haz2I/461568a05e.gif