Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Bot cs:go

zychol1

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, potrzebuje pomocy, otóż jestem nowy w cs:go i chciałbym wiedzieć jak wykonać bota to trade? Z góry dzięki (poproszę odrazu link)

Opublikowano

A coś prostszego bo aktualnie uczę się css i javy i nie chcem rozpoczynać nauki następnego języka jeżeli nie nauczę się tych 2 podstawowych.

Opublikowano

A coś prostszego bo aktualnie uczę się css i javy i nie chcem rozpoczynać nauki następnego języka jeżeli nie nauczę się tych 2 podstawowych.

Podstawowe? Lol.

Nauka css? Śmieszne, tego się nie uczy.

Java? Według mnie jeden z gorszych języków jakie mogłeś wybrać (C# odziedziczył po javie tylko najlepsze cechy).

Powodzenia, nie ma innego sposobu.

Java to podstawa, dobre sobie.

W CSS jedyne co potrzebujesz to znajomość matematyki na poziomie podstawówki i dostępu do internetu (dokumentacja).

8LTfBGw.jpg

Opublikowano

@Crisey Słuchaj ziomuś ja się pytałem o boty a nie o twój hejt po za tym to moje sprawa czego się uczę jak dla mnie java to absolutna podstawa więc uczę się jej, po za tym czemu sądzisz że css nie da się uczyć to co jak odpaliłeś sobie notepad++ i już pisałeś skomplikowane template i robiłeś wszystko na poziomie microsoft. Polecam najpierw przeczytać i pomyśleć nad tym co napisałeś :) .

Opublikowano

@1361622928-U485574.pngVizooo625_PL Głupi jesteś czy udajesz, myślałem że rozkminisz że umiem juz html ... Ciągle nie wiem jak zrobić tego bota ;d