Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Problem format error 0xc00000e9

jozukisa

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na wstępie chciałem napisać że jestem zielony w tych sprawach

Witajcie mam problem z zainstalowaniem Windows'a 7 

mianowicie robie wlaśnie formata na kompie (teraz na lapku siedze) i chce zainstalowac system lecz..ładuje mi sie pasek ,,Windows is loading files...'' po chwili wyrzuca mnie do Windows Boot Manager i pisze cos takiego: Windows has encoutered a problem communicating with a device connected to your computer.. (cos jeszcze..) i na dole jest Status: 0xc00000e9
Info: An unexpected I/O error has occrred.Czytałem że to wina z jakimś dyskiem twardym itp że jakieś nie podpięte cd-rom'y,ale jak sprawdzić czy mam sprawny ten dysk twardy czy mi go wykrywa itp.Dodam że jak wchodzę w mój komputer nie widze Dycku D.Komputer jest stary ma z 8lat.

Opublikowano

Sprawdź działanie dysku w innym komputerze. Sprawdź też ustawienia BIOSu, czy wszystko jest kompatybilne i czy IDE controller jest wyłączony.

O4Xa3Xb.png?1

Opublikowano

Sprawdzanie dysku na innym kompie odpada.Nie chcę czegoś zepsuć połamać albo coś.A ustawienia biosu hmm skąd mam wiedzieć czy wszystko jest w należytym pożądku.A IDE controlle co to jest xD

Opublikowano

Nie znalazłem IDE zontrolle ale znalałem IDE function setup.A w nim jest

OnChip IDE Chane10

Primary master  PIO

Primary Slave PIO

Primary Master UDMA

Primary Slave UDMA

IDE Dma transfer access

Serial-ATA Controller

IDE Prefetch Mode

IDE HDD block mode

To to ?

Zarchiwizowany