Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Gotowy projekt na serwer

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

123.png

Nazywam się Mateusz, mam 18 lat. W Metina gram od około 6 lat, mniej więcej od 4 jestem stałym bywalcem najróżniejszych serweróch prywatnch, poczynając od zwykłej gry dla zabawy kończąc na pomocy przy ich tworzeniu. Jeśli chodzi o to co dokładniej robiłem to było to głównie tworzenie gotowych projektów na serwer lub po prostu opieka nad serwerem/TS'em czy też forum. 

cooltext119719916077679.png

No dobrze, wszystko pięknie i ślicznie, ale co dokładniej oferujesz? Już spieszę z odpowiedzią :)

Moją ofertą jest stworzenie projektu dla Twojego serwera. Nie masz pomysłu, nie wiesz co możesz zmienić/dodać na swoim serwerze? Brakuje Ci idealnego wykończenia i ''tego czegoś'' ? Masz ogólny pomysł? Pisz, dowiem się na czym zależy Ci przy tworzeniu serwera, czego Ci brakuje i postaram się pomóc, tworząc projekt, i ogólny zarys. 

Ahh... czyli kolejny ''pomysłodawca'' na serwer? Niekoniecznie, większość osób oferujących takie usługi po prostu albo nie podchodzi do tego profesjonalnie i patrzy tylko na najważniejsze aspekty jak poziomy, ulepszacze i mapy oraz dungeony przez co serwer wydaje się być dobry tylko na pierwszy rzut oka.