Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Wybór szkoły, grafika

ShaggyV

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. :)

Kończę gimnazjum i chcę się dalej rozwijać, najlepiej w jakimś technikum. Mieszkam w woj. Lubelskim. Macie jakieś sugestie, porady z wyborem szkoły? :) Jestem w tym zupełnie zielony. Moja wybrana szkoła oferuje profil informatyk. Przeglądałem co oferują i zupełnie mnie to nie interesuje.. Może ktoś z fanartu się wypowie ? :) Z góry dziękuje za pomoc.

ps. Jeżeli macie jakieś szkoły związane z moim wyborem to wysyłajcie linki do ich stron ;-)

2e1x0dv.png

Opublikowano

­Rozumiem po tytule, że interesuje Cię grafika? Nie orientuje się czy są technika/licea z takim profilem. Ja osobiście chodziłam do technikum fototechnicznego, gdzie były lekcje z Photoshopa i Illustratora, jednak niewiele się tam nauczyłam, gdyż 98% rzeczy już wiedziałam/potrafiłam wykonać, ale to kwestia tego ze jestem samoukiem i z grafiką się bawiłam już będąc w 1 gimnazjum, jak nie trochę wcześniej ;d

Na informatyce wątpię żebyście w Photoshopie siedzieli, tyle co teoria będzie z pewnością, bo i ja to miałam [zagadnienia typu grafika rastrowa, wektorowa, interpolacja, etc].

­VeIMQWU.png

Opublikowano

Polecam zawodówke xD

Raczej nie. Chociaż w ostateczności bym się zastanowił :D

2e1x0dv.png

Opublikowano

To bardziej jakieś liceum plastyczne, technikum ds. reklamy/marketingu, bo na informatyku nie licz.

Opublikowano