Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Spadki fpsów w lolu

kamilos19

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiem, że zły dział możecie przenieść gdzie tam trzeba.

Miałem laptopa w innym pokoju grałem mialem czsami nawet 10 fps ale tak to 30-60

Lecz gram teraz w innym pokoju , ale mam do 30 fps ... Przeważnie mam 10-15 fps i nwm dlaczego tak się stało. Szukam pomocy jak zwiększyć te fps . Grafika na B.Niska itd

Nie znam się na tym ale.. Mam 4gb ramu, Procesor: Intel® Core i3-2330M CPU 2.20 GHz, Karta graficzna AMD Radeon HD 6470M oraz Intel® HD Graphics Family

Ps. Nie znam się na tych kartach sieciowych itp ale wypisałem co znalazłem o więcej pytajcie .

Opublikowano

Powiedz mi, ile Twój komputer zużywa pamięci kiedy masz normalnie włączoną grę? (ctrl+shift+esc - zakładka wydajność).

Opublikowano

Jutro ci napiszę bo dziś juz ide ale jak w oknie jestem (nie w grze) to mam 1,86 nawet do 2.15 dochodzi

@Edit

W grze z włączoną przegladarką mam 3 gb ale teraz mam 25-60 fps mialem niedopięta baterie dopiąłem i lepiej jest WTF xD

Opublikowano

Być może masz ustawiony system, aby używal tej zintegrowanej grafy Intel® HD Graphics Family. Sprawdź i przełącz na tą drugą. Bo przy takich parametrach powinieneś mieć dużo więcej FPSów.

MOBO: Asus Pro Gamer z97

CPU: Intel CORE i5-4690K                                                             CPU cooling: Arctic 7 Pro Rev.2

RAM: Corsair Vengeance Pro Red DDR3, 2x4GB, 2400MHz, CL11  GPU: nVdia GeForce 980Ti Matrix Platinum 6GB