Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Stworzenie strony.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, potrzebuję pomocy mianowicie ze znajomym mamy firmę transportową i potrzebujemy zrobić dla niej stronę, wykupiłem domenę na "nazwa.pl" lecz niestety nie wiem jak zacząć.. mianowicie dodałem domenę, ale co mam wstawić żeby takowa strona się chociaż otworzyła.. Prosiłbym o jakiś krótki poradniczek, ponieważ ja nawet nie wiem jak wrzucić tam jakieś zdjęcie, swój kontakt itp. Jestem osobą kompletnie zieloną, która po prostu zaczyna biznes i nie mogę sobie poradzić a wynajęcie jakiegoś informatyka nie wchodzi w grę.

Opublikowano

Podstawowa znajomość html + css lub użycie gotowych szablonów + ewentualnie cms.

Znajdź na yt kanał Mirosław Zelent lub Adrian Bienias tam wiele się nauczysz.

wipek.pl

Opublikowano

Przyznam, że nie uznawałem tego za tak ciężką rzecz :O Niestety pomyliłem się.. kompletnie nie mogę sobie z tym poradzić, lecz pocieszenie jest takie, że chociaż już dostałem się do Kreatora WWW i gotowych szablonów.

Opublikowano

Oprócz domeny musisz też mieć jakiś serwer (te darmowe często mają reklamy) - przekieruj w panelu zarządzania domeny adresy DNS na te serwera i wtedy możesz się połączyć. Jeśli słabo ogarniasz internety a chcesz założyć stronę firmy to proponuję skorzystać z gotowego systemu zarządzania treścią - Joomla.

http://www.joomla.pl/

Opublikowano

No okej natomiast teraz wyskakuje mi problem o takowej treści: