Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Champ] Jaką postać wybrać?

Likebutter

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,jestem początkujący w lol'u i zwracam się do was o pomoc.

Jaką postać wybrać,może nie być łatwa,ponieważ lubię wyzwania i nawet wolałbym aby była dość wymagająca.Chodzi mi o kogoś kto jest typowym zabójcą albo z łukiem albo ze sztyletami/mieczykami,absolutnie nie tank czy coś w tym stylu.Może grać na pozycji ADC,nie znam się zbytnio także pozycja też mi większej różnicy nie robi.Chcę po prostu aby wpadał,zabijał i uciekał bądź dalej walczył.Coś jak Loki,Ao Kuang lub Artemis ze Smite.

Proszę o pomoc :)

Opublikowano

1. Zed - Wpadasz, ultujesz zabijasz, uciekasz... Przy slabym feedzie słabo działa 
2. LeBlanc - Do tego nawet feeda nie trzeba mieć... Szybkie combo, prawie kazdego rozwalisz :]

3. Katarina - Wbijasz, zabijasz, wychodzisz. Dziekuje dobranoc ^^

4. Lux - Przy dobrym feedzie, dobre combo i zabijasz 

5. Rengar - Ult, wskakujesz zabijasz - tylko Rengarem ciezko potem uciec z teamfightu

6. Riven - Ta postacia radzilbym troszeczke pograc, jesli ogarniesz mechanikę to ograsz dosłownie kazdego... Polecam sie pouczyć tej postaci od BoxBox'a ;)

Opublikowano

Darius też jest bardzo ciekawą postacią. Można nią grać jako tank i jako full AD gdzie według mnie jest nie do zaj3bania
Rengar bardzo dobry do jungli, ogólnie na topa też
Tryndamere też jest bardzo ciekawą postacią, szczególnie jego ultimate oraz pasywka niszczą wszystko w tf :)

Opublikowano