Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pomocy :D

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam chcialbym zaczac pisanie stron www np takiego fora jak wasze jak to zrobic akurat w tym jestem zielony i nic nie ogarniam xDD­

elo

Opublikowano

no fajnie xDxDxdddDxd To napisz, w notatniku najlepiej xDx xdDDxdd

żeby warna nie dostać - zacznij od podstaw, naucz się html5 i css, później javascript, jak już ogarniesz podstawy to pora na backend - do wyboru - php, node.js, python (django/flask), ror, go i gdzieś w międzyczasie bazy danych

tylko przygotuj się na lata nauki.

podstawy możesz złapać na codecademy.com

//

Chyba, że faktycznie chodziło Ci o postawienie forum - w takim razie użyj gotowego silnika jakich wiele. PhpBB chociażby

Opublikowano

mpcforum jest postawione na silniku ip.b (płatny)

są też inne silniki , tylko niezabardzo zrozumiałem pytanie czy chcesz postawić forum na gotowym silniku ? czy stworzyć własny silnik

Opublikowano

no fajnie xDxDxdddDxd To napisz, w notatniku najlepiej xDx xdDDxdd

żeby warna nie dostać - zacznij od podstaw, naucz się html5 i css, później javascript, jak już ogarniesz podstawy to pora na backend - do wyboru - php, node.js, python (django/flask), ror, go i gdzieś w międzyczasie bazy danych

tylko przygotuj się na lata nauki.

podstawy możesz złapać na codecademy.com

//

Chyba, że faktycznie chodziło Ci o postawienie forum - w takim razie użyj gotowego silnika jakich wiele. PhpBB chociażby

Lata nauki o.O

7891614428580671076560.png

Opublikowano

Lata nauki o.O

@Kawamintai