Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Cs go a zarobek na kosach?

Umpik

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie

Jestem zielony nigdy nie gralem w cs-a go i moje takie pytanko aby zarabiac na tych calych kosach to trzeba miec orginala / pobranego ze steama czy byc moze mozna nawet pobrac z internetu?

I drugie pytanko jak zdobywac te cale klucze i skrzynki?

Opublikowano

Jesli chcesz na tym zarabiac to lepiej zmien tok myslenia. Klucze trzeba kupic . Nie raz po grze ci wyleci skrzynka , mozna tez kupic na rynku za  pare E-centow

1377531174-U173186.png

Opublikowano

Jesli chcesz na tym zarabiac to lepiej zmien tok myslenia. Klucze trzeba kupic . Nie raz po grze ci wyleci skrzynka , mozna tez kupic na rynku za  pare E-centow

Nie mam pojecia czy mam zmienic tok myslenia... Bo jak pisalem nie mam zielonego pojecia o tej grze czyli jestem amatorem.

Nigdy w to nie gralem.

Opublikowano

Dlatego  Ci pisze zebys nie myslal ze mozna na tym zarabiac . Wiecej stracisz na klucze niz zyskasz. Zrobisz jak bd chcial , ale odradzam.To moje zdanie

1377531174-U173186.png

Opublikowano

­Musiałbyś mieć niesamowite szczęście, żeby dużo na tym zarobić. Przykładowo jeden klucz, to w tym momencie 2,29 i dajmy na to jakaś skrzynka 0,06 euro. To daje nam 2,35euro za otworzenie jednej skrzynki. Zazwyczaj ludziom lecą słabe przedmioty, a nawet jeśli otworzyłbyś takich skrzynek dajmy na to 100 i wypadnie Ci kosa, to niekoniecznie taka, żeby zwróciło Ci się to 235 euro.