Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Overclock procesora

CapsLock233

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, może to i nie jest problem, ale nie wiedziałem gdzie napisać. Chciałbym podkręcić swój procesor - Intel core i3 2350m 2,33ghz. Nie wiem niestety jak go podkręcić i jestem zielony w tych sprawach. Nie wiem też na ILE go podkręcić, żeby nie było lagów a komp nie wybuchł mi przy najbliższej okazji. Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi, dobranoc :>

Opublikowano

Skoro jesteś zielony w tych sprawach to go nie ruszaj, bo tylko uszkodzisz sobie sprzęt.

Jednak jeśli chcesz zaryzykować, to procka podkręcasz w BIOSIE lub UEFI. Nie wiem dokładnie na ile można go wykręcić, bo ten procesor nie nadaje się do takich zabaw i ciężko jest to stwierdzić (i tak wzrost wydajności zapewne będzie niewielki)  Wszystko zależy też od chłodzenia, które w laptopach jest zwykle marnej jakości.

Nie, nie wybuchnie, możesz być spokojny. Najwyżej nastąpi samozapłon procka.

Ghost1225.gif                               

Pomogłem? To cud! Daj lajka, by uczcić to niecodzienne wydarzenie.

ale papieża to ty szanuj

Opublikowano

To laptop z zabytkowym procesorem i3 który ma zablokowany w układzie procesora  mnożnik więc to po prostu nie możliwe. 

Mózg to nie mydło; nie ubędzie Ci go, gdy go użyjesz.

Opublikowano

Aż tak bardzo zielony nie jestem, umiem wejść do biosu i podkręcić, tylko po prostu nie wiem na ile. Mój brat studenciak mówi, że mam sobie podkręcić do 3,0ghz. Słuchać się go? W końcu jest studentem informatyki lol.

Opublikowano