Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Możliwy throttling podczas gry w cs'a?

Mrokuu00

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od razu mówię w tym temacie jestem zielony leaf.png Na początku mój laptop" I3 3110m, radeon 7670m, 6gb ram. Grając w cs'a przy wszystkich ustawieniach na low w grze fps'y wahają się w granicach 30/40-80 fps. Gram na pożyczonym koncie, w niektórych momentach na prawdę czuć te spadające klatki i nie chcę kupować gry dopóki nie będę pewny, że wszystko będzie działać jak należy. Robiłem test temperatury procesora programem Aida64, po około 10 minutach temperatura maksymalna wyniosła 88, a średnia to ok 83. Patrząc na testy na innych stronach mój komputer powinien odpalać grę w 120/140 fps'ach. Z góry dziękuję za pomoc.

Opublikowano

Witam

Od razu mówię w tym temacie jestem zielony leaf.png Na początku mój laptop" I3 3110m, radeon 7670m, 6gb ram. Grając w cs'a przy wszystkich ustawieniach na low w grze fps'y wahają się w granicach 30/40-80 fps. Gram na pożyczonym koncie, w niektórych momentach na prawdę czuć te spadające klatki i nie chcę kupować gry dopóki nie będę pewny, że wszystko będzie działać jak należy. Robiłem test temperatury procesora programem Aida64, po około 10 minutach temperatura maksymalna wyniosła 88, a średnia to ok 83. Patrząc na testy na innych stronach mój komputer powinien odpalać grę w 120/140 fps'ach. Z góry dziękuję za pomoc.

bez podstawki chłodzącej nawet nie odpalaj cs'a. 

Wszystkie ustawienia low, opcje grafiki amd -> ust. aplikacji / wydajność.