Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

SZUKAM PLIKÓW + DO NICH KLIENTA

1. O PLIKACH...

- GOTOWA MASZYNA FREEBSD

- MAX LEVEL 250

- MAŁO ZBUGOWANE

- PLIKI KOMPATYBILNE Z KLIENTEM TYPU KOMENDY ITEMKI MOBKI

- SPOLSZCZONE PLIKI I KLIENT

2. CZEMU SZUKAM PLIKÓW, A NIE MOGĘ ZROBIĆ WŁASNYCH?

- JESTEM POCZĄTKUJĄCY W TEJ DZIEDZINIE I CHCĘ POSTAWIĆ SERWER TYLKO DLA ZNAJOMYCH.

3. JAKIE PLIKI POD JAKI KLIMAT?

- EASY / PVP / 4FUN

4. POPROSZĘ O DZIAŁAJĄCE LINKI, DLACZEGO?

- WUJEK GOOGLE MI WCALE NIE POMAGA ;C

proszę o pomoc z góry dziękuję...

Opublikowano

Powiem tak, plików mało zbugowanych nie znajdziesz, jak już serio chcesz nasrane mieć zbroi i innych gówien to rykox'a weź, jeżeli chcesz faktycznie coś porobić, podszkolić się to polecam pliki by terenzo.

Rykox V2

http://www.mpcforum.pl/topic/1350638-pliki-serwerowe-by-rykox-v2-pod-priv-exp-normal-reup/

Terenzo

http://www.mpcforum.pl/topic/768196-czyste-serverfiles-by-terenzo/

Osobiście polecam Terenzo  :rolleyes:

Opublikowano

Dziękuję wam Turon , Hawai. Pliki rykoxa i terenza pobieram. Sf by derin sprawdzałem, ale kolega miał kiedyś z nimi problem.

Proszę o więcej odpowiedzi.

Opublikowano

Dziękuję wam Turon , Hawai. Pliki rykoxa i terenza pobieram. Sf by derin sprawdzałem, ale kolega miał kiedyś z nimi problem.

Proszę o więcej odpowiedzi.

Ale wiesz jeżeli kolega miał z nimi problem to nie znaczy ze ty będziesz miał :-) osobiście polecam ci na początek rykoxa zbroję itp lecz na poważniejszy projekt to terenzo