Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Bóg] Którą postać kupić.(nowicjusz[ale nie boję się trudnych postaci])

ChEeFo2000

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam społeczność.

Chciałbym o poradę dotyczącą kupna postaci.

Zastanawiam się mniej więcej nad:

1. Ao Kuang
  2. Zeus
  3. Awilix
  4. Poseidon
  5. Serqet
  6. He Bo
  7. Bastet

Zależy mi na tym aby postać, którą kupię wpasowywała się w metę(nie znam się, więc nie wiem co jest obecnie popularne), posiadała nie byle jaki mechanizm ucieczki oraz sensowne obrażenia.

Kolorem zaznaczone są postacie, które bardziej mi się podobają. Oczywiście zdaję się także na wasze propozycje INNYCH postaci.

Zdaję się na waszą pomoc! :) Dla autora najlepszej odpowiedzi daję 2 limity dzienne. :)

Deadboy

Opublikowano

To ja najbardziej z tych postaci polecam Bastet - można nią nieźle zawrócić w głowie enemy team'owi. Ma bardzo fajny system ucieczki (tj. skok którym później można wrócić do miejsca z którego wyskoczyliśmy) ponad to

ma wysokie obrażenia jednego celu i świetnego ulta. No i przy tym wszystkim nie jest jakaś bardzo ciężka. Znajduje się też w najwyższym ''dziale'' aktualnej mety. :)

Opublikowano

Ja ze swojej strony mogę polecić Serqet, bardzo mocny champ w late jak i w early, nie trzeba poświęcić dużo czasu by opanować jej mechanikę do perfekcji.

Jeżeli nie potrafisz wykorzystać
każdej danej Ci chwili,
to nie zasługujesz na ani jedną
dodatkową sekundę.

Opublikowano