Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[SS] Szablon strony głównej serwera SheilaMT2

Kelevra™

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem technikiem oraz głównym właścicielem prywatnego serwera Metin2 o nazwie "SHEILA".

Serwer oficjalnie startuje za miesiąc. Skończyłem pracę nad nim i w tej chwili tworzę prezentację/zapowiedź.
Chciałbym Wam zaprezentować autorski szablon zaprojektowany specjalnie dla mojego serwera...
Mam do Was moi drodzy skromne pytanko, mamy coś w kierunku popraw lub zmian danego szablonu robić czy zostawić tak jak jest? :)

1508176_765033253577896_7026712333337838

[+] Jeżeli jakiś grafik jest chętny stworzenia nowego loyauta nie mam nic przeciwko jestem otwarty na takie propozycje, proszę o kontakt PW/GG: 10093357

[+] Link do prezentacji autorskiego szablonu na forum serwera: http://www.mpcforum.pl/topic/1333173-ss-szablon-forum-serwera-sheilamt2/

Opublikowano

Osobiście bardzo mi się podoba.

Jest wykonane estetycznie.

Widać,że jest to zrobione z pomysłem i nie na odwal się.

Pewnie siedziałeś nad tym długo ale są bardzo dobre efekty. 

Opublikowano

Mega c*****e, wygląda jak darmowe psd z epvp dane z litości.

z przykrością.. muszę się z Tobą zgodzić  <_<

Opublikowano

Jest gites, wszystko ma swoje miejsce i nie ma potrzeby nic zmieniać i przesuwać.

Opublikowano