Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Minecraft nie wyszukuje swerwrów

tomek2005

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Na wstępie zaznaczę, że jeśli chodzi o Minecrafta to jestem zupełnie zielony. Ja nie gram. Dzisiaj kupiłem dla brata wersje premium. Ściągnąłem grę, konto robione, wszystko pięknie, ale jest jeden problem. Nie wyszukuje serwerów. Powyłączałem zapory, antywirusy i dalej to samo. Siedzę już nad tym ponad 2 godziny, ten mi jęczy nad głową, że chce zagrać, a ja nie potrafię tego uruchomić. 

Próbowałem też z zdalnym łączeniem się z serwerami. Wpisałem po prostu w wyszukiwarkę "serwery minecraft" i wyprałem kilka z brzegu. Łączyło mnie, ale dziwnym trafem po wejściu na serwer nie można było się ruszyć i w lewym dolnym rogu co chwile pojawiały się komendy "podaj login i hasło". Ale fo czego? Skoro gra jest odpalana przez utworzone konto? Kompletnie nie wiem co się dzieje. 

Opublikowano

Lewy dolny róg = czat.

Postępuj zgodnie z tym. Wpisz /register hasło hasło a następnie jeżeli serwer będzie tego wymagał /login hasło. (Czat włączasz klikając "t" lub od razu pod komendę " / ") 

Czyli pomimo tego, że jestem zalogowany w tej nazwijmy to "aplikacji" przy włączaniu gry, to mam raz jeszcze zalogować się na każdym nowym serwerze? 

Opublikowano

Skoro masz premium, to serwer, który wybrałeś widocznie nie ma logowania premium. Oznacza to, że za każdym wejściem musisz wpisywać ponownie login i hasło. A jeżeli już na starcie prosi Cię o to, to oznacza, że ktoś już się z tego nicku zarejestrował na tym serwerze.