Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Czy otwierać ryby na Tortudze?

SysioToJaa

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, piszę w tym temacie z tego względu, że gram na PL'u od predwczoraj, wbiłem już 30 lvl, jednak moje eq jest bardzo słabe i nie mam fundusz, aby je ulepszać.

Mój ekwipunek :

Lwia +4, bojowa +5, srebrny +5, i ogółem eq na pierwszy lvl +5. Mam zaledwie 200k.

Od tej pory zacząłem łowić ryby, jednak jestem w tym temacie zielony. Nie znam cen na Tortudze ryb, nie wiem czy je otwierać i dropić małże czy co.. ( Wypiszcie ceny na Tortudze każdej ryby i czy je otwierać).

Słyszałem, że dobrym sposobem jest chodzenie na Besty, jednak wyupowiedzcie sie pod tematem jaki posób jest najlepszy na mój poziom.

Moja postać to Wojownik Body, 30 lvl, Serwer Tortuga.

• 3 tygodnie później...
Opublikowano

Na każdym serwerze zarobek to DT, Metiny, exp bądź kupowanie w IS i sprzedawanie :) 

ViaCamp.pl - Obozy Młodzieżowe i kolonie letnie dla dzieci! Najlepsze w Polsce!

Obóz Paintballowy • Obóz Quadowy • Obóz Gokartowo - Quadowy • Obóz Sportów Wodnych • Obóz z Psem 

• Obóz Przygodowy • Obóz Wypoczynkowy • Obóz Dla Dzieci • Obóz Młodego Kadrowicza • Rejsy Żeglarskie  • Obóz DIY (artystyczny)  • Obóz Quadowo-Przygodowy  • Obóz Gitarowy • Elfy z Zielonego Wzgórza • Obóz Językowy (Angielski) - Sounds Great!

Opublikowano

Najlepiej na DT latać, skoro stalki +7 dropią to nie problem dobić je do 9. :) ­

ew. rudy kopać.

Opublikowano

Najlepiej na DT latać, skoro stalki +7 dropią to nie problem dobić je do 9. :) ­