Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Nauka Angielskiego

cycu1233

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, zdecydowalem się uczyc angieskiego i dodam że jestem początkujący o teraz mam pytanie, kupiłem książke + dvd (taki egzemplaż)

A2/B1 tylko że jestem początkujący a tam są praktycznie same zdania i tu pytanie czy uczyć się całych ppdstawowych zdań czy np. Kupic A1 i uczyć się najbardziej potrzebnych słówek?

Opublikowano

Całych zdań, bo wszystkie zdania w języku angielskim mają bardzo podobną budowę: podmiot + orzeczenie + dopełnienie (w zależności czy to twierdzenie, pytanie czy przeczenie to różne kombinacje, ale łatwe do zrozumienia). 

tumblr_inline_nt05diSJ3v1r02w2j_500.gif

Opublikowano

Polecam pierw nauczyc sie slowek.

Wpisz w google "najczesciej uzywane slowa w jezyku angielskim". Tam bedzie ich 1000 co stanowi 80% czytanego tekstu z tego co pamietam (moge sie mylic. wiele osob wlasnie to poleca + jest tam wymowa itp).

Opublikowano

Naucz się najpotrzebniejszych słówek - pomaga w tym nawet głupia zmiana języka w komputerze, telefonie czy grach. Gramatyki też się ucz, raz na trzy dni jeden czas. :P Czytaj tłumaczenia piosenek itd. 

Opublikowano

wystarczy nauczyc sie slowek, jak znasz slowa to gramatyka przyjdzie sama (angielski jest bardzo prymitywny)

ale jestem tego zdania, ze angielskiego nie powinno sie wykuwac na sile tylko powinno to przyjsc naturalnie podczas grania, ogladania filmow, sluchania muzyki czy rozmawiania z native speakerami

x

Zarchiwizowany