Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Chce Zrobic Serwer Taki Jak ArgentusMT2

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam chciałbym zrobić serwer taki jak ArgentusMT2 może i nawet udoskonalony ;). Problem w tym ,że jestem zielony w sprawie stawiania serwerów metin2. Jak narazie serwer byłby Hamachi , jeżeli ktoś umie wytłumaczyć jak zrobić taki serwer i to podobny do Argentusa to prosze pisać.

O co mi chodzi Podobny do Argentusa czyli:

Elitarne Kd +5 może i + więcej

LvL 280 / Nowe eq

Dungeony

Kilka expowisk łatwych.

Kilka poziomow atlantydy

Ulepszanie eq co 5/10 lvl

wprowadzenie głównej waluty np: Szmaragd Pełni Księżyca/SM

kd klasowe +9/10

możliwość dodania 2x magii do zbroji

i nowe mapy do expienia na 265/270/280 lub zwiekszony odpowiednio exp aby nie tworzyć nowych map.

Z góry dziękuje nagrodze GM lub czym chcecie planuje rozwinąć serwer zrobić itemshop. Jeżeli to wypali to serwer będzie DEDYKOWNY !!

Opublikowano

Ymm, co tu podawać?

Po prostu dodajesz mapy, skoro zabierasz się za takie coś to zapewne wiesz jak to zrobić, Elitarne KD to masakry etc. dodajesz +1, +2, +3, +4, +5 i ustawiasz im wartość bonusu (nowe wpisy, ID przedmiotu, ikona przedmiotu) Tak samo robisz z KD klasowymi, standardowo jest +5, dodajesz do +9 i załatwione, filozofii tutaj nie ma.

Co do nowego eq tu masz wyjaśnione dodawanie zbroi i broni.

http://www.mpcforum.pl/topic/580343-megatut-jak-poprawnie-dodac-zbroje-bronie-i-moby-na-serwerclient/