Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Słuchawki + mikro

Rockets

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Słuchajcie. Jestem zielony w tych sprawach, a chce kupić jakieś słuchawki + mikrofon do potrzeb typu ts3, skype, pograć w CS (ale nie jakoś zawodowo, że potrzebuję słuchawek za 5 stów, żeby było każdy ruch słychać).

Fajnie jakby coś znalazło się za 30-50 zł. Najlepiej allegro.

Opublikowano

Słuchajcie. Jestem zielony w tych sprawach, a chce kupić jakieś słuchawki + mikrofon do potrzeb typu ts3, skype, pograć w CS (ale nie jakoś zawodowo, że potrzebuję słuchawek za 5 stów, żeby było każdy ruch słychać).

Fajnie jakby coś znalazło się za 30-50 zł. Najlepiej allegro.

http://www.ceneo.pl/28819552

Ja mogę polecić te , z tej samej firmy co kolega   koleżanka :D u góry ale inny model.

i1sWQY0.jpg

Opublikowano

Miałem podobne i się spruły po 3 miesiącach, a potrzebuję na dłuższą chwilę.

Jakieś inne propozycje?

Maxell Retro DJ. Syf typu natec czy tracer nie mają do nich startu. Nic tańszego raczej nie ma sensu. 

Opublikowano

Kup te co ja Ci polecam. Idealny dźwięk. :)

Jeżeli chcesz coś tańszego to te, ale na prawdę 10 złotych nie zbankrutujesz, a jakość będzie świetna. :)

http://allegro.pl/sluchawki-z-mikrofonem-tracer-explode-i5233231985.html

@Rockets

jak można mówić, że gównosłuchawki za 50zł mają idealny dźwięk, hahaha.

dołóz do maxell retro dj i oddzielny mikrofon, inaczej nie ma to sensu.

Opublikowano

jak można mówić, że gównosłuchawki za 50zł mają idealny dźwięk, hahaha.