Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Początki

rybunial

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, zainstalowałem sobie ostatnio klienta, i wczoraj zasiadłem do gry, Rozegrałem trzy rozgrywki. W trzeciej nie wiem jak i dokładnie co zniszczyłem ale gra się zakończyła dostałem chyba 400 pkt za "zwycięstwo" a w czacie ktoś nie miło chociaż było widać że jestem nowicjuszem napisał żebym odinstalował gre i nie grał, może mi ktoś wytłumacztć o co chodzi czy ta gra ma taki styl?

Najważniejsze to iść do przodu i nie przejmować się :)

a pozatym Przeszukiwanie ZONY w Stalker Online

Opublikowano

Dobrze to ująłeś - "ta gra ma taki styl".

Grając w LoLa trzeba się przyzwyczaić do niskiego poziomu kultury graczy, którzy o byle bzdetę życzą Ci raka i powiedzą wiązankę słów na temat Twojej matki.

Co mogłeś zrobić źle żeby Cię flejmowali? Mogłes feedować (zbyt wiele razy ginąć przez co drużyna przeciwna dostawała więcej golda), "ks'ować" (celowo kraść zabójstwa, tak żebyś to Ty dostał więcej golda a nie sojusznik), zły build pod postać (źle dobrane przedmioty). Jest tego masa :)

Nie ma się czym przejmować. Każdy kiedyś zaczynał, a flejm jest obecny w każdej lidze :D

PQpAnug.png

Opublikowano

Witaj, Dzięki za szybką odpowiedź , czyli tak jak myślałem , fakt że była 1:00 w nocy więc sie zdziwiłem troszeczke, ale ok .

Pozdrawiam i do spotkania w lol :)

PS. Trochę razy zginąłem ale z 3 lvl to chyba wiele wyjaśnia ;)

Opublikowano