Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Usługi o tematyce metin2 za darmo Zostanę TGM/GM/Lub Administrator Forum

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Imię: Dawid

Coś o sobie: Jestem osobą skorą do pomocy, w miarę swych możliwości, sumiennie przyjmującą do siebie różnego typu uwagi oraz wyciągającą z nich konsekwecje. Dbam o należyty porządek w każdej postaci, zaczynając od pokoju do chociażby EQ w grze. ;)

Od strony nauki; jestem na drugim roku technikum ekonomistycznym, planuję po jego ukończeniu zrobić studia, co do kierunku muszę jeszcze dobrze to przemyśleć. Poza tym od 2 lat gram w klubach piłkarskich w szeregach juniorów starszych, a w wolnym czasie staram się zadbać o sprawy priorytetowe: tut. ogół.życie, a następnie gry, etc. ;) Dodatkowo lubię opisywać gry wideo godne uwagi.

Ilość wolnego czasu:  W tygodniu 7-8 godzin, w weekendy do 12-14 godzin.

Doświadczenie: Miałem GM'a i administratora forum na trzech serwerach  o tematyce Metin2, także obowiązki moderatora, GM'a i umiejętności moderacji nie są mi obce.

Jaki powinien być administrator/GM forum/Gry i czy posiadasz owe cechy?: Moderator oraz GM forum/Gry powienien być osobą godną oraz zaufaną, której można powierzyć jakiekolwiek zadania. Jak najbardziej posiadam takie cechy.