Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Permanentny ban, za co?

adrian544

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę o pomoc gdy się loguje pisze mi że zostałem zbanowany permamentnie. nie wiem za co mój nick z gry to AdriEPL nie znam się na tych karach więc proszę o jak najprostsze wytłumaczenie

Opublikowano

Przyczyn może być wiele. Raportów nie ma, listy zbanowanych z dnia 05.04 jeszcze też nie ma, ale skoro nie było raportu to najprawdopodobniej dostałeś bana za power leveling lub za hacki server/game logi

Opublikowano

power leveling to wykorzystywanie gry trybu gry wywalenie kogoś z rooma,albo zdobycie czegokolwiek więcej kosztem drugiego gracza,a serwer log to hackshiled  zeskanował kompa i wykrył jakąś pozostałość po hacku (może być nawet z całkiem innej gry)i nawet jak się wydaje że jest usunięty to coś tam zostać w kompie mogło,i za to jest perm ban bez możliwości odblokowania :P

fortnite-epic-games-development-news-banner.jpg

Opublikowano

Mogę prosić o wyjaśnienie?  Co to znaczy nie posiadam haków czy tym podobnych, moge starać się o ubana jeśli tak to gdzie

http://forum.nexoneu.com/showthread.php?1460398-5-04-2015Szukałem na forum aż w końcu znalazłem ban za... Server log. Powtórzę co to te server log i czy dostanę ubana?

Przed powrotem do CA i jego odpaleniu najpierw się mistrzu usuwa wszystkie hacki, boty i ich pozostałości (oczywiście mowa o hackach do wszelkiego rodzaju gier). Server log jest nie do odwołania, przykro mi. Unbana nie będzie.