Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pytanie cs:go

kubekk101

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć jestem nowicjuszem cs'a i mam do Was doświadczonych graczy pytanko.A więc tak gry zaczynamy grę np deatch meach klikamy b i wybieramy co tam chcemy ale skoro mam po otworzeniu skrzynki np kose w ekwipunku to gdzie mam ja znalezc w grze?mam ja kupic pod przyciskiem b?? Prosze o wyrozumialosc jestem wielka lama w csie xdd

Opublikowano

Wchodzisz w swój ekwipunek i ustawiasz, jak coś kupujesz to masz automatycznie ustalony ten skin który ustaliłeś w ekwipunku.

Opublikowano

Zanim włączysz sobie tego DM'a to masz zakładkę Ekwipunek. Tam będziesz miał swoją kosę. PPM na nią i tam zamieniasz za aktualną kose bez skina ;)

Opublikowano

A jak w ekwiunku mam np 27 broni itp to jak to wybieram w grze?

Podczas meczów turniejowych nie możesz zmieniać już między skinami, tylko przed. Z tego co pamiętam na uproszczonych jak padniesz to zmieniasz. A na DM możesz zmieniać w każdym momencie.

hiFG4ZA.png

Opublikowano

Dziekuje za wasza wyrozumialosc panowie :) mam do was ostatnie pytanko .Zalozmy ze mamy kose gramy dm mamy czas na zmiane broni klikamy b i tam mamy bronie chce wziasc kose ktora oczywiscie wydropilem ze skrzynek czy musze za nia placic pieniadze z gry ? I jak jest z innymi broniami?

Opublikowano

Nie, nie możesz ją kupić za kasę z gry. Możesz kupić sobie bronie (ale nie skiny do broni) w menu za kasę z gry.

hiFG4ZA.png

Opublikowano