Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Telewizor 55+ pod konsolę.

Gość Szubryt

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Chciałbym kupić sobie do pokoju telewizor minimum 55" marki SONY lub Samsung. Głównie będę go używał pod Playstation 4, gdyż nie oglądam telewizji i zakup telewizora interesuje mnie tylko i wyłącznie pod komfort gry na konsoli. Nie znam się na tym co taki telewizor powinien mieć , aby dobrze się grało, nie było opóźnień na ekranie itd. Możecie coś polecić? Cena właściwie to około 5/6 tysięcy myślę, że maksymalnie. Jeżeli już ktoś poda jakiś model to fajnie, gdyby uzasadnił dlaczego taki a nie inny. Będę go na ścianie wieszał jeżeli to coś zmienia. Jeżeli pomyliłem działy to przepraszam, nie znalazłem po prostu działu, gdzie mógłbym napisać o TV.

Opublikowano

Może nie sony ani samsung, za to polecam Ci Telewizor LED SHARP LC-60LE857 ;) 60" obraz z*******y, naturalne kolory oddające rewelacyjny obraz. Mój brat śmiga właśnie na nim, na PS4 i gry wyglądają czarująco ;)

Opublikowano

Pamietaj, aby kupic telewizor z*******y, ale skoro nie ogladasz tv i masz ps4- bez smart TV, wielu wejsc hdmi, DVB-T itp., przyoszczędzisz trochę.

od kiedy na forum jest autocenzura? :O

Cały czas trwa dyskusja na temat przewagi DJów nad funkcją shuffle w winampie ~Paulo Coelho

Opublikowano

Pamietaj, aby kupic telewizor z*******y, ale skoro nie ogladasz tv i masz ps4- bez smart TV, wielu wejsc hdmi, DVB-T itp., przyoszczędzisz trochę.

od kiedy na forum jest autocenzura? :O

Ale po co? Można przepłacić o 2-3 koła :D