Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Gunner i Sniper pytanie o broń.

Neapy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jestem początkującym graczem BF Heroes ale od kolegi usłyszałem, że gra to P2W (Pay to win) 

nie wiem czy prawda czy nie , ale postanowiłem że zakupie fundsy (22.000) i za tą ilość chciałbym zakupić bronie dla gunnera oraz snipera. 22.000 Funds'ów to chyba dużo jak na broń więc chciałbym aby trochę zostało na jakiś strój dla gunnera z przeceny. 

Proszę was abyście mi podpowiedzieli jaką broń wybrać dla gunnera ( Krótki , Długi i bazooka ) 

Oraz dla snipera (oczywiście snajperkę i coś na blisko ) 

Nie znam się za bardzo na tym więc pytam się was , mam nadzieję, że odpowie ktoś doświadczony ;)

Pozdrawiam, Mateusz

Opublikowano

Dawno nie grałem w BFH, ale postaram się pomóc. Na bliski dystans dla gunnera najlepszy jest laser, który przez graczy jest nazywany op. Jeśli Ci to nie przeszkadza to bierz koniecznie. Super gnartogyz berniego na daleki dystans dla gunnera jako druga broń. Jeśli chodzi o snajperkę to koniecznie bierz parnieszczyciela. Jest to snajperka, która potrafi niszczyć pojazdy. Warto ją ulepszyć o dodatkowe naboje, ponieważ nie ulepszona ma tylko jeden nabój. Uwierz mi, to nabój, który ma zabójcze obrażenia. Ta broń po ulepszeniu także jest op. Nazwy broni zależą od frakcji, ale osiągi broni są takie same w obydwu frakcjach. Pamiętaj o tym, żeby jako drugą broń dla komandosa wybrać pistolet na daleki dystans: super armata harego. Dobijesz przeciwnika po strzale ze snajperki.