Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

31 użytkowników zagłosowało

1. 1. Jaki chcecie typ serwera?

• freebuild
      3
    • skyblock
      2
    • sv+gildie
      8
    • hardcore
      4
    • minigames
      2
    • PvP
      2
    • RPG ( Ciężko będzie zrobić )
      8
    • Creative
      0
    • Inne - Napiszcie w komentarzach :)
      2

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich użytkowników mpc :)

Mam do was pytanie, jaki typ serwera mam zrobić?

Może jakis nowy?

Jestem zielony w skriptach i pluginach więc to akurat jest nie dla mnie.

Zagłosujcie w ankiecie :)

Pozdrawiam.

Gość treekt_ovie
Opublikowano

Zawsze głosuje na mini games... zagłosuje i tutaj xD

Opublikowano

Moje Zdanie: Ja tworze Serwer Hardcore których jest pełno i słabych. Mam tą myśl że może Serwer Nie wypalić więc tworze Zapowiedź serwera by sprawdzić jakie będzie Zainteresowanie. Jeśli małe to napisze że serwer nie zostanie otwarty z powodu małego Zainteresowania. Ale Nawiązując do Tematu. Polecam ci RPG bo jest ich na prawdę mało. Więc byś musiał się na prawdę postarać. Pamiętaj Wszystko zależy od Reklamy Serwera. Jeśli będzie słaba to nikt nie wejdzie bo pomyśli że serwer Jest słaby, a jeśli jednak zrobisz dobrą Reklamę to ktoś może wejdzie. Jak na razie tyle mam do powiedzenia. Jeśli z czymś się nie zgadzasz to napisz

Opublikowano

Teraz jest mało dobrych i ciekawych trybów SkyBlock. Polecam Ci stworzyć ten tryb, ponieważ jest ich teraz mało i mają duże zainteresowanie.