Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Nowe pomysly na serwer

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Zakładam ten temat w celu zorientowania sie czego brakuje na wiekszosci serwerów.
Jeśli macie jakieś pomysły na pluginy/skrypty które mogą dodać coś nowego na serwer lub urozmaicić rozgrywkę pisz w komentarzu.
Jestem programistą i narzekam na brak zajęcia więc moge stworzyć twój plugin/skript.
Licze na wiele pomysłów :D

Opublikowano

Graczowi na pierwszym starcie odpala się GUI z wyborem bonusów, których potem nie można zmienić. Bonusy są na zawsze. Powodzenia

I tak pewnie tego nie zrobisz tylko się zwiniesz jak większość "programistów" na MPC.

Opublikowano

Ogólnie brakuje rzeczy które na danym trybie być powinny.

O co mi chodzi, na HardCore nie powinno ich być a na RPG zazwyczaj nie widzę LvL

Jeżeli chodzi Ci o jakiś konkretny tryb to dopisz bo ogólnie to wypisałem wyżej

Graczowi na pierwszym starcie odpala się GUI z wyborem bonusów, których potem nie można zmienić. Bonusy są na zawsze. Powodzenia

I tak pewnie tego nie zrobisz tylko się zwiniesz jak większość "programistów" na MPC.

U mnie na serwerze mam coś takiego tylko zamiast bonusów mam klasy typu ninja więc nie jest to masakrycznie ciężkie

TEMAT

Opublikowano

Plugin na zakładanie wioski z 5 defaultowymi budynkami z wioski NPC wklejonymi przez WorldEdit i możliwością kupna gotowych budynków oraz zezwoleniem na budowę swoich własnych za coinsy( system zakładania może być podobny jak jest w przypadku gildii).

2x%20zakazana%20sygnatura.png