Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Skrypty pvp 1.7.2.

marhub40

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema mam skrypty do pvp na 1.7.2 i jest to taki skrypt ze bije z 5 kratek i dalszy knok przeciwnika.

Skrypt o tyle dobry ze nie ma problemu z FOG off i nie crashuje. Pytanie do was czemu mam taki mega wielki ogien nie u siebie tylko na przeciwniku ogien zaslania wiekszosc przeciwnika i jak moge to zmienic ? nie znam się na skryptach kompletnie czy mozecie dac jakis poradnik dla mega CEBULI ? krok po kroku.

tu ss z tym ogniem : http://scr.hu/3peh/ccwck

Opublikowano

To wyłącz wszystkie cheaty i zobacz wtedy czy jest ten ogień i ustal który cheat powoduje go.

Regulaminowa Sygnatura

Opublikowano

@stallkerpl

Przeczytaj regulamin działu.

/topic

I jak? Znalazłeś błąd?

Jeżeli jest ten ogień wbudowany to zmień skrypt ...

Regulaminowa Sygnatura

Opublikowano

Masz w skryptach wiekszy ogien i albo z edytujesz pliki sam i to zmienisz albo nic z tym nie zrobisz

As wars come and go, my soldier stays eternal

Opublikowano

Po prostu wyłącz txt packa. I powinno być git. Najwyżej polecam ci txt od Brema pvp, ogień malutki nawet przy przeciwniku. Gdy będzie dalej ten błąd to na txt Brema nic ci nie będzie utrudniało. Mógł byś mi przesłać te skrypty xD mam zamiar poszukać tajemnicy ich mocy. Znam się troche na tym ale nwm gdzie to wszystko pisać. Jak znajde to się odwdzięczę.

Opublikowano