Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Problem z domeną

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,mój tata ma zespół muzyczny (wiecie,granie na weselach etc) i poprosil mnie abym zrobił im stronę www.Jestem kompletnie zielony,więc zrobiłem stronę w kreatorze na wix.com (nie chcialem zeby moj tata placił 300-400 zł za szablon,wiecie).No i super,stronka w miare okej wygląda,tylko jest problem,bo chciałbym podpiąć domenę .pl ale jest to możliwe tylko dla użytkowników premium.I tutaj pytanie,czy mogę jakoś tę stronę zapisać i wrzucić na swój hosting? Albo jeśli możecie to dajcie jakieś darmowe szablony wylądające jak ta stronka (w spoilerze). Za pomoc nagradzam limitami plusów. Dzięki.

lA1sjxh.jpg

zu65XrK.png

asaprocky_gif-1422823049.gif
XDDD

banner1.png
| PostWriter | ExKidMod Mc | exKidMod CoD | exAdministrator CoD4 Mpcforum | ExMentor |

Opublikowano

Możesz zawszę kliknąć prawym i "Zapisz plik", ale to i tak będzie powiązane z wix.com i będziesz tak jakby od nich uzależniony. 

Z darmowych szablonów, stronka na szybko wygooglowana:

http://www.darmoweszablony.eu/tag/muzyka 

Profesjonalne szablony (nawet te czysto html'owe) z tej dziedziny potrafią iść za ponad 600 PLN więc jak chcesz coś darmowego to albo zrób sam albo poszukaj w internecie takiego szablonu, który Ci przypadnie do gustu.

­

Opublikowano

Możesz zawszę kliknąć prawym i "Zapisz plik", ale to i tak będzie powiązane z wix.com i będziesz tak jakby od nich uzależniony. 

Z darmowych szablonów, stronka na szybko wygooglowana: