Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Mało FPS na w miarę dobrym sprzęcie?

091

Rekomendowane odpowiedzi

Bywalec
Opublikowano

w 1.6 miałem zawsze 100 fps'ów (przy włączonym chrome, ts3 etc), jak grałem na DR skakały nawet do 300+.

W cs:go gram od 2 miesięcy i chciałbym raczej celować wyżej (mimo wszystko skill z 1.6 został xD), ale przez te koszmarne lagi po prostu nie mogę...

Ustawiłem najniższą możliwą ilość FPS żeby nie skakały (60, ponieważ jak wpiszemy mniej to i tak tyle ustawi), dałem WSZYSTKIE ustawienia (oprócz jasności ekranu która jest mi niezbędna do gry) na minimalne, karte graficzną w ustawieniach NVIDIA dałem na wysoką wydajność (co gówno tak na prawdę dało..) - nic nie pomoga.

Kiedy stoję sobie sam na respie, ewentualnie na pustej mapie - wszystko okej, brak lagów, ale jak już gram takiego turnieja 5v5 to w przypadku bardziej dynamicznych akcji fps'y mają tendencje do skakania pomiędzy 10 a 50 czego rezultatem są po prostu masakryczne klatki. O deathmatchach czy grach uproszczonych gdzie jest na serwerze po 20 osób mogę tylko pomarzyć.

Karta graficzna : geforce gtx 550 ti

procek: amd phenom II x4 840 3.20 GHz

RAM 4 GB

Wydaje mi się, że raczej przy takim sprzęcie (który mimo, że ma swoje lata to daje jeszcze rade) nie powinienem mieć aż takich spadków klatek na low grafice...

Także za wszelkie porady dotyczące wyżej wymienionego problemu będę dozgonnie wdzięczny.

@Edit

Dodam, że przy graniu w go zawsze wyłączam przeglądarkę, czasem zostaje tylko ts3.

Opublikowano