Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Początkujący w TF2

Toxic992

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Jestem początkującym graczem w TF2 (no, kiedyś coś tam grałem ale mało). Moją ulubioną postacią jest snajper, nim też będę przeważnie grał. Tutaj moje pytanie- jak mogę zdobyć jakąś przyzwoitą snajperkę na początek? Wiem, że może ona dropnąć, ale to chyba mała szansa że akurat coś ciekawego wpadnie. Da się też kupować przedmioty (?) ale o tym nie mam zielonego pojęcia. Jest ktoś w stanie mi wytłumaczyć jak dorwać pierwszą snajperkę? Za pomoc daje like czy co tam chcecie;)

Opublikowano

Wymienię ci kilka sposobów, w kilku punktach.
1. Idle - To jest chyba jeden ze sposobów, gdzie możesz dropnąć jakiś przedmiot. Po prostu wystarczy wejść na jakikolwiek odpowiadający ci serwer z końcówką w mapie achievement_idle, i zostawić komputer na kilka godzin, np. Kiedy idziesz do roboty, do szkoły itp. Zobacz sobie na wikipedii TF2, co ile latają przedmioty, masz tutaj link: https://wiki.teamfortress.com/wiki/Item_drop_system/pl
2. Osiągnięcia - To jest jedna z podstawowych funkcji gry, niestety za osiągnięcia Snajpera nie dostaniesz swojej wymarzonej Machiny, czy czegokolwiek chcesz, jednakże dostaniesz najzwyczajniejszy łuk. Po wykonaniu bodajże kilku kamieni milowych Snajpera, zostanie ci przydzielony ten Łuk, od razu ci powiem, że on będzie dosyć prymitywny na początku. Jest on bardziej dla średnio-doświadczonych graczy, ale ja też z nim zaczynałem.