Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Tworzenie serwera tylko dla siebie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć!
Uff, jak dawno mnie tu nie było.. :D Ale no cóż,może od razu przejdę do rzeczy,hm? ;)

Otóż kiedyś dużo grałem w tego Metina, pomagałem w robieniu serwerów itd. (nawet przyczyniłem się do powstania pewnych plików serwerowych xD ), ale teraz jestem już kompletnym laikiem (z resztą wtedy były to wręcz pionierskie czasy patrząc na to, jak teraz wyglądają serwery tej gry). Noo a znowu naszła mnie ochota, żeby tak o sobie odpalić Metina i pograć. Ale czysto rekreacyjnie, wręcz pobawić się. Wpadłem więc na pomysł stworzenia własnego serwera Hamachi, tylko na użytek własny. Nikogo nie będę tam zapraszał,ani nic. Po prostu - samemu się pobawić.

Tylko teraz mam pewien problem. Otóż żaden serwer nie może mi wyjść tak jakbym tego chciał xD
Próbowałem korzystać z dwóch poradników. TEGO i TEGO.

Jak przy pierwszym poradniku wszystko szło dobrze,dopóki nie zresetowałem serwera (po zresetowaniu serwer się uruchamiał,ale ch już nie), tak przy drugim nawet za pierwszym razem nie mogę się zalogować na serwer. Wyskakuje po prostu "Błąd łączenia z serwerem" czy jakoś tak. W obu przypadkach również mogłem zalogować się do MySQL.

Próbowałem w serwerimfo.py wpisywać ip bez końcówki .100, z nią też, i nic. A w przypadku pierwszego poradnika pakowałem rooty tak samo - z i bez końcówki .100, ale to nic nie dawało.

Stąd moje dwa pytania: