Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Steam] Zarabianie

JaworPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Ma wstępie od razu piszę że jestem na steam całkiem zielony. 

Tak więc : Mój znajomy ostatnio mówił o zarabianiu na steam. Zainteresowany tematem trochę poszukałem tego w internecie i znalazłem filmik na którym chłopak gra w Team fotress a następnie sprzedaje rzeczy z gry. Postanowiłem spróbować tego i trochę pograłem w tą grę, ale ze skutkiem - trafiłem jakąś broń. Wpisałem nazwę tej broni na rynku steam i dowiedziałem się że kosztuje kilka euro. Pomyślałem sobie że skoro ludzie kupuja takie rzeczy za prawdziwe pieniądze pomyślałem że to dobry sposób na zarobek. Zrzucił mnie na ziemię steam. Okazało się że muszę najpierw albo doładować portfel steam lub kupić coś na tej platformie. I tutaj pytania do Was, drodzy użytkownicy. :

- Czy jeśli doładuję portfel steam i potem coś kupię będę mógł sprzedawać itemy z TF'a ?

- Jeśli uda mi sie sprzedać to czy będę mógł za te pieniądze ze sprzedaży kupić jakąś grę ?

- Czy nie ma żadnych haczyków/dodatkowych kosztów, bo zarabianie praktycznie z niczego jest trochę podejrzane.

Dziękuję za pomoc, nagradzem plusem.

Opublikowano

A i pytanie nagradzane jeszcze jednym plusem : Czy jak raz usunę steamguarda kupując coś lub doładowując konto robię tylko tylko raz na zawsze ?

Opublikowano

Nie da się usunąć steamGuard to działa tak: