Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Warto zaczynać grę ? - Newbie

TenStylowy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem początkujący będę grę zaczynał  na silkroad.ws , warto tam grać ? 

Dam radę coś ogarnąć?

Zagrałem wbiłem 26 level ale mało ludu gra ;/ gra ktoś w tą grę ?:D

i1sWQY0.jpg

Opublikowano

@"Black and White"

Póki co to opłaca się tylko grać na dość popularnych privach, te nowe po krótkim czasie upadają, ale są wyjątki.

420101414077782925230.png

Nie zrozumiales mojej decyzji? Potrzebujesz pomocy? Napisz do mnie! :)

Opublikowano

nie nie ma sensu bez ekipy.

Cpu i7 4790k : Mobo Msi Gaming 5 Z97 : Gpu GF980 Msi Gaming : Ram Ripjaws 2133 8gb : Buda Zallman HF1 : CpuKuler Zalman Reserator 3 Max Dual SSD: Crucial 100BX 500gb : Monitor AGON AG241QX +2x LG23MP65

Klawa MadCatz S.T.R.I.K.E : TE : Steel Series Rival 300 Podkładka Razer Goliathus : Słuchawki Corsair Void RGB Wirless + Syberia v2

Opublikowano

A gracie na jakiś serwerach?

Mam akurat serwer 130 cap.. gram i gram na nim już z 2 tygodnie więc jak jesteś chętny to zapraszam bo nudno mi samemu :)

True love survives all

Opublikowano

Mam akurat serwer 130 cap.. gram i gram na nim już z 2 tygodnie więc jak jesteś chętny to zapraszam bo nudno mi samemu :)

Podaj jakieś info;) pw czy gdzieś to poduczysz :D.

i1sWQY0.jpg

Opublikowano

Lubin wyjdź na dwór ładna pogoda nie graj w Silka nie ma sensu po kilku latach gry stwierdziłem że to gówno a szczególnie privy nie polecam.

Legnica pozdrawia ! 

Opublikowano