Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Gra od nowa

TR!K3R

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam grałem kiedyś w lola i mam zamiar powrócić do gry. Coś tam jeszcze pamiętam wcześniej wbiłem 12lvl i przestałem grac. Teraz chce grac na serio i wbić ten 30. Mam kilka pytań co do gry nie wiem jaką postać kupić na początek... i Jak mam grac od początku na boty czy zwykłe dodam ze nie jestem taki słaby i ogarniam trochę  :P i czy zna ktoś dobre poradniki na temat run specjalizacji widziałem kilka na necie i każda inna i nwm która dobra nie znam się.. jak grać aby szybko wyexpić lvl 1-10 10-20 20-30  są jakieś sposoby ?

Edit: Za dobre i pomocne odp daje 3-5 like 

8816414724839291359194.png

Opublikowano

Jeżeli chociaż trochę ogarniasz to nie musisz koniecznie grać na botach, prędzej nauczysz się/przypomnisz sobie więcej rzeczy grając z ludźmi w przeciwnej drużynie niż z botami. Kwestia tego kim grać... najlepsze postacie na początek to chyba nadal yi/annie/trynda, takie, które potrafią bez większej trudności wyccarować gre w late game. Poradniki... ja polecam pooglądać trochę streamów z lola graczy, którzy w większej mierze znają się na grze np. "nightblue" "mushiisgosu (niestety tylko adc)" itd., natomiast jeżeli chodzi o levelowanie to najlepiej jest kupić/kupować boosty na expa wtedy zdecydowanie szybciej się expi, no chyba, że metoda na mapie treeline z botami nadal działa, chociaż w to wątpię, mogę być w błędzie co do tego czy to nadal działa czy też nie.

Opublikowano