Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zakupienie WoW'a

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam chciałbym kupić sobie WoW'a z dodatkami. Mam postać z 5lvl i jeśli kupię to : 

To będę miał wypisane tam dodatki i możliwość wbicia expienia do 90lvl ? Na jaki okres czasu to jest ? Mógłby mi to ktoś dokładnie wytłumaczyć jestem w tym zielony.

f3d88a5d0_ahpaann.png

Opublikowano

Witam chciałbym kupić sobie WoW'a z dodatkami. Mam postać z 5lvl i jeśli kupię to : 

To będę miał wypisane tam dodatki i możliwość wbicia expienia do 90lvl ? Na jaki okres czasu to jest ? Mógłby mi to ktoś dokładnie wytłumaczyć jestem w tym zielony.

Kupując battlechesta dostajesz tylko podstawkę i 4 dodatki z 5. W tym masz też dodatkowy miesiąc gry. Słusznie zauważyłeś, że na bc możesz mieć tylko 90 poziom. - olbrzymi skrót.

Opublikowano (edytowane)

@Eftar Dodatkowy miesiąc gry tzn ? A te dodatki mam na jaki czas ? Ten 5 dodatek jest jakoś szczególnie znaczący ? Opłaca się to kupić na początek ?

Edytowane przez TheWojtek5020

f3d88a5d0_ahpaann.png

Opublikowano

Dostajesz miesiąc darmowej gry przy rejestracji konta, lub wcześniej istniejącego trialowego już ulepszenia, a dodatki będziesz mieć cały czas.

Co do WoD. Jeśli chcesz być na bieżąco to tak, jest znaczący.

Opublikowano

Ogólnie jeśli zakupisz BC tego którego wstawiłeś link jest tam 30 dni darmowej gry po tym czasie będziesz musiał wykupić abonament na kolejne 30 dni lub 60 bez tego nie będziesz mógł grać : Cena abonamentu na 30 dni wynosi w granicach 45 zł a na 60 dni około 85 zł.