Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Problem - ścinki

lol111823

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, jestem zielony w tych sprawach więc postanowiłem zapytać tutaj na forum. Może są jacyś specjaliści.

Otóż tak: Gdy włączę sobie jakąś grę która wymaga więcej tj. Fifa 15/ Dying Light to co jakiś krótki czas mam ścinkę(załączam film, może dojrzycie o co chodzi).
Już trochę objaśnie; gdy włącze kompa na świeżo ścinek nie ma ale po jakimś czasie się zaczynają od słabych po takie dłuższe. Na filmie są te krótkie, ale dochodzi do naprawdę mocnej ściny.

W GRACH TYPU LoL/CS:GO NIE DOCHODZI DO ŚCINEK. !!

Czy może wiecie jaka jest przyczyna? Może procesor nie domaga lub karta graficzna?

Specyfikacja komputera:
procesor: inter core i7-4770k 3.50 Ghz
RAM: 16GB
64 bitowy proc x64.
Karta graficzna: nvidia GeForce GTX 760
Windows 8.1

Jakby coś było jeszcze potrzebne to piszcie, dopisze co będziecie chcieli. Pomocy !!!

Dzięki tu dołączam film z ścinami.

Opublikowano

Nie ma mowy, aby w FIFIE miał lagi z powodu PC, ponieważ ja, mając słabszy procesor od Ciebie i mniej ramu, a na tym samym systemie w FIFIE 15 na wysokich mam 0 ścinek, lagów. 

W FIFIE może to też być problem z połączeniem, ale wątpię. 
Jeśli grasz w okienku, to ustaw na fullscreen. 
Jaki masz monitor? Może tak być, że masz w grze np. 300FPS, ale Twój monitor pokarze Ci obraz w maks np. 60 i mogą występować takie ścinki, bo monitor nie ogarnie. Wiem co mówię, bo na przykładzie miałem tak w League of Legends.

Nie mam innych pomysłów, co może być przy Twoim PC.