Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Słuchawki z mikrofonem

kavoweciastko

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Ze względu iż nie znam się zbytnio na takich rzeczach, chciałabym prosić Was o pomoc w wyborze słuchawek z mikrofonem. Budżet to 250zł.
Obecnie mam słuchawki Creative Sound Blaster Tactic(3D) Alpha i niestety zawiodłam się na tej firmie. Słuchawki połamały się w dwóch miejscach, chociaż nic z nimi złego nie robiłam, do tego mikrofon jest coraz słabszy. Po 5 minutach użytkowania uszy bolą mnie niemiłosiernie, a ta niby skóra się zrywa.
Tak więc oczekuje słuchawek, w miarę możliwości, lepszych. Słuchawki potrzebuje do grania, nagrywania jak i do rozmów, więc jest dla mnie ważne aby wszystko ładnie było słychać, a już nie mówiąc o tym aby był jakiś fajny mikrofon, lepszy od tego co mam obecnie w słuchawkach z Creative. Chciałabym też coś bardziej wytrzymałego, żeby mi się nie połamały po tygodniu, i żeby były wygodne.. Nie chcę znowu aby mnie uszy bolały. Słyszałam, że niektóre słuchawki mają to do siebie że się w nich uszy pocą - tego też chciałabym uniknąć. I oby to nie były słuchawki z Creative, bo mam pewien niesmak do tej firmy. Fajnie by było gdyby były bezprzewodowe, ale pewnie nie będą wtedy dobre w tej cenie, także to nie jest przymus.

Jeżeli coś jeszcze mi się przypomni co jeszcze jest dla mnie istotne w słuchawkach to dopiszę. Czekam na propozycje i z góry dziękuję za wszystkie. :)