Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Updater do mojej paczki modów.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim,

otóż chcę stworzyć sobie updater do swojej paczki modów polegało by to na tym, że ten updater napisany właśnie w programie Visual Basic instalował by się razem z paczką modów do gry World of Tanks po czym użytkownik mógł uruchamiać sobie ten updater.exe w celu sprawdzenia czy nie wyszły jakieś nowe aktualizacje.

I tu się zaczynają schody nie znam się na programowaniu w tym programie, aczkolwiek, wiem, że da się uzyskać taki efekt jaki potrzebuje.

Zrobiłem już sobie wygląd całego updater'a w Visual Basic, tylko potrzebuje pomocy przy kodzie, cały updater wygląda tak:

updaterjp_wnwhree.jpg

Jedynie jaki przycisk udało mi się zaprogramować to "Wyjdź" więc w nim nie trzeba z nim zmieniać, więc jak chcę aby to wyglądało. Po kliknięciu przycisku "sprawdź aktualizację...." nad tym paskiem wyświetla się "sprawdzenie aktualizacji..." w tym czasie updater łączy się do mojego FTP do pliku wersja.txt i tam sprawdza czy nie jest nowa wersja napisana, jeśli jest to z wyznaczonego folderu na FTP moim pobiera pliki z aktualizacją dodane przezemnie, a przy aktualizowaniu ten pasek się zapełnia,  a gdy skończy wszystko jest już zaktualizowane i ściągniete.

Da się uzyskać taki efekt?

Mógłby mnie ktoś nakierować na to, ewentualnie tak zmienić mój kod aby to było? Był bym wdzięczny.

Tutaj jest kod tego:

Public Class Form1