Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Auto] Samochód do 11700 SpeedBoost

Pr3stigio

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem początkujący w NFS World, ale doświadczony w inne gry wyścigowe. Proszę was o o wyjaśnienie dlaczego właśnie Pagani Zonda?

Opublikowano

Ma rakietowe nitro, bardzo dobre przyspieszenie prędkość maksymalną, prowadzenie także jest bardzo przyjemne (chyba że włożysz złe części), generalnie tylko McLaren F1 jest od niej lepszy, ponieważ traci dużo mniej prędkości na zakrętach w porównaniu do Cinque.

Opublikowano

Wczoraj jeszcze widziałem lamborghini, niestety nie pamiętam modelu. Kosztuje chyba 9680 SB. (Takie pomarańczowe)

Według statystyk jest niezły, co możecie mi o nim powiedzieć?

Opublikowano

Aventador również ma dobre osiągi i nitro, ale jest trochę niestabilny i jego prowadzenie wymaga wyczucia. Na wyścigach jest nieco słabszy niż Cinque.

SestoElemento nie jest zbyt dobrym autem do klasy S. Jego osiągi są słabsze niż Aventadora czy wspomnianej wcześniej Cinque.

Poza tym nie warto patrzeć na statystyki, bo często nie odzwierciedlają one prawdziwego zachowania auta.

349241432911096669131.jpeg
Opublikowano

Najlepszym wyborem jest F1, który jest aktualnie przeceniony. Prawdziwa kosa, nieco gorszy osiągami od Cinque, ale jego zakręt to największy atut.

Jednak to jest dobre kilka tysięcy boostów więcej, a skoro nie chcesz dokładać, to godnym rywalem jest:

- Cinque

-Agera  (opcjonalnie)