Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Poszukuję osób do projektu (Technik)

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

REKLAMA :)

Witam, jestem technikiem, który posiada swojego VPS do pracy oraz czyste pliki source.Mam 20 lat, pracuję, na serwer jestem w stanie  przeznaczyć cały czas wolny od 16 i weekendy.Wymagam komunikatora TS3, w celu omówienia wielu kwestii na serwerze, typ serwera do przemyślenia, z ogromną ilością nowości, posiadam własne źródła modeli, map etc.

Jako technik ogarniam pliki serwerowe, clienta, systemy Unixowe, source (C++ i nie tylko), trochę grafikę i inne przydatne rzeczy w celu stworzenia serwera.Co do sponsora mam kontakty, które mogę uruchomić przy końcowej fazie plików serwerowych.

Poszukuję osoby chętne do współpracy typu testerów, grafików, webmasterów, mapperów itd.Każdą propozycję przepatrzę, oferta w zamian do dogadania się na priv, zależnie od wykonanego wkładu pracy.Wiek ten minimum 16+.Jeśli będzie potrzebna, będziemy mogli spisać umowę.Poszukuję osób wartych zaufania i posiadających trochę czasu.

Kontakt na priv na forum lub TS3, który potem podam przy pierwszej wiadomości pw.

To jest ogłoszenie, nie dyskusja, w której możesz spamować, masz jakieś pytania/zażalenia pisz na priv, a nie śmieć tematu.Każdy spam, będę raportował.

ezgif-1-018983d124.gif

Opublikowano

­Nie polecam współpracy z ową osobą.

Wg. regulaminu swoje wypowiedzi należy uargumentować, a tutaj ewidentnie widać, że masz zwyczajny