Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

L# A Bol VIP = różnice , czy warto = ktoś pomoże ?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka gram juz chyba od pół roku gdzieś na L# może troszeczke krócej , wcześniej grałem na bolu jednakże na free.Moje pytanie brzmi jaka jest różnica jakości skryptów pomiędzy L# a Bolem VIP mówie tutaj oczywiście o OP skryptach typu Xerath , Riven , Syndra , Ahri , ADC itp. Czy ktoś może napisać czy jest jakaś różnica kto używa bola vip bądź też używał L# a teraz na vipie leci ? Czy warto się przenieść, na pewno dużo osób słyszało o tym słynnych banvawe teraz znowu odpadło wiele kont.. Proszę o jakieś odpowiedzi i ciekawe sugestie :)   

HALA MADRID !!!
Budowniczy
Opublikowano

bol vip to to samo co sharp nawet gorszy bo skrypty na tym samy poziomie w sharpie są płatne na BoLu w kwotach 10-70 euro.

Co do banów to zawsze jest możliwość i w obu programach można powiedzieć że jest taka sama.

Opublikowano

Raczej L# przynajmiej przyznaja sie do bledow i daja jakies rekompesty no i niczym sie nie rozni od vip bola ba nawet jest troche lepszy. To co BoL odpierdalał w ostatnim czasie to przekracza ludzkie pojęcie.

Opublikowano

Moim zdaniem L# jest dobrym programem, w niczym nie odstępuje BOL'a VIP, a jest darmowy...

"Słynny Banvawe" był i nie ma co się oszukiwać, ale czy pamiętacie początki BoL'a?

Też był Banvawe...

Więc na Twoim miejscu wybrałbym L# :)

Skrypty są naprawdę fajne, łatwe w obsłudze,

oraz dają ogromną przewagę na legit playerami :D

­Keelah se'lai

Opublikowano