Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

słuchawki do 70 -80 zł

Ni0sz3K

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

CZEŚĆ,

Macie do polecenia dobre i tanie słuchawki? Najlepiej do 70-80 zł, mają być do zwykłego użytkowania typu muzyka, filmy na yt i do cs'a. na słuchawkach nie znam się wcale, dla mnie różnią się tylko wyglądem więc liczę na waszą pomoc B-)

Opublikowano

Superlux HD681 / Maxell Retro DJ.

Na te Nateci nawet nie patrz.

Nie polecasz tych Nateci ? Dlaczego ?

Te Maxell Retro DJ mają mikrofon ?

Opublikowano

kupno w tej cenie sluchawek z mikrofonem (headsetu) jest po prostu bezsensowne, za duzo sie traci na dzwieku a mikrofon jest w wiekszosci przypadkow beznadziejny na integrze

maxelle nie maja mikrofonu, ale to i tak jedne z lepszych sluchawek w tym budzecie, szczegolnie po modach

jesli ci zalezy na sluchawkach z mikrofonem to bierz fatality ale jedynie tylko po modach (bez nich walą basem jedynie i są niewygodnie) lub siberie v2 z chin za 100zł to też nie jest tragiczny wybór 

­

Opublikowano

kupno w tej cenie sluchawek z mikrofonem (headsetu) jest po prostu bezsensowne, za duzo sie traci na dzwieku a mikrofon jest w wiekszosci przypadkow beznadziejny na integrze

maxelle nie maja mikrofonu, ale to i tak jedne z lepszych sluchawek w tym budzecie, szczegolnie po modach

jesli ci zalezy na sluchawkach z mikrofonem to bierz fatality ale jedynie tylko po modach (bez nich walą basem jedynie i są niewygodnie) lub siberie v2 z chin za 100zł to też nie jest tragiczny wybór