Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Strona internetowa

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam chcę stworzyć stronę internetową pod firmę tylko jestem w tym trochę zielony, i mam takie pytanie, jak kupie domenę i hosting to czy będę mógł stworzyć w kreatorze swoją stronę (wygląd, opis) a potem przenieść ją na hosting?

Opublikowano

Stronę zrobisz na swoim komputerze, (ty chcesz użyć programu typu wysiwyg ) czyli przez wizualny kreator stron. Jest to słaby pomysł, bo takie kreatory tworzą dużo zbędnego kodu, ale jeśli nie znasz HTML i CSS a nie chcesz się ich uczyć to nie ma wyboru, chyba że masz kasę to możesz komuś zapłacić. Potem taką stronę wysyłasz przez FTP na swój hosting pod który podpinasz domenę :) 

Cześć...

Opublikowano

Zamiast bawić się kreatorami, polecam CMS.
Obczaj sobie co to jest Wordpress. Nada się idealnie. Jeśli masz problemy, mogę Ci pomóc z postawieniem/edycją > PW.

Szczegóły i portfolio

http://vabes.pl

Kontakt: [email protected]

What the hell? That's disgusting! That's too squishy!

Opublikowano

Jeżeli ma być to strona wizytówkowa, gdzie nie chcesz prowadzać żadnych codziennych newsów itp. Tylko np. ewentualnie jakieś małe zmiany kiedyś, to jeśli masz troszkę pieniędzy, polecam Ci wynająć jakiegoś Grafika & WebMastera który zrobi Ci ładna grafikę i zakoduje stronę. To nie jest takie drogie, a będziesz miał wszystko ładnie, mniej więcej tak jak chcesz, ponieważ przecież dasz jakieś założenia temu Grafikowi.

Kreatory są, moim zdaniem trochę niefunkcjonalne ;)

IXLcQct.png