Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Zostanę technikiem ] CS Is GooD xd

CS Is GooD xd

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam z tej strony Instru.

Coś o mnie:

Nazywam się Damian mam 18-lat .Mieszkam  w Polsce województwo Wielkopolskie.Jestem uczniem Technikum Informatycznego

Pierwszą styczność z teamspeakiem miałem 2 lata temu już wtedy wiedziałem, że będzie coś poważniejszego.Prowadze kilka interesujacych projektów zwiazanych z teamspeak 3..

Co potrafię?:

- zabezpieczenie serwera,ogarnianie iptables,whitelisty

- znajomość permissi (100%) czyli tworzenie rang, edytowanie,

- Skonfigurowanie PokeBot,jts3serverbot lub bota muzycznego...

- podpięcie domeny oraz zalatwienie pl-ki , możliwosc zainstalowania strony na vpsie lub konfiguracja na hostingu-

- konfiguracja licencji skrakowanej

- konfiguracja systemu Linux

- i wiele więcej.

Jeżeli jesteś zainteresowany napisz mi na skypie lub pisz na gg :

GG: 39347008
Skypie: damian.stakiewicz

Opublikowano

Ładnie opisane podanie, są podstawowe informacje i umiejętności.

Polecam.

¯\_(ツ)_/¯

WROCISZZLAKIEM.gif

HISTORIA SPRZETU

eHealth e-cigarette -> ego ce3 -> ego ce4 -> ego ce5 ->Provog Yago ->Evod MT3 ->KangerTech Protank3 -> Glassomizer BVC -> Glassomizer BVC [2x] -> KangerTech T3S -> ASPIRE CE5 BVC -> Vision Spinner I -> Vision Spinner II -> Mild Master -> Eleaf iStick 20w -> GS Air -> V-Spot -> Anyvape VMW SubOhm -> Smok VCT -> Mutation xv2 -> Evic VTC Mini -> UD Hunter -> Goblin Mini RTA -> Cuboid 200w -> Limitless RDTA

Opublikowano