Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Skrypt do postaci oraz last hitowania

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Gram w LoL od nie dawna, ale wbijanie lvl trwa bardzo dlugo...

Potrzebuje jakiegos dzialajacego bota ktory oddali mi troche mapke jak w Bolu - teraz na razie ta opcja nie dziala dla free user.

Przydalo by sie tez cos do CS. 

Chcialbym takze przetestowac cos do combo  i skill shotow.

Jestem zielony w temacie botow do LoL.

Nie wiem co aktualnie jest dobre i sprawne.

Opublikowano

Nie sluchaj tych wyzej.... Za Bola tez byly bany....

L# jest Update, masz tam ZoomHacka wbudowanego w klienta,

a ze jest otwarta rejestracja, to mozesz spokojnie wbic, zarejestrowac sie,

pobrac i grac na L# ...

L# jest za free, a nie tak jak za bol...

­Keelah se'lai

Opublikowano

Bany za l# o ile wiem to gdy nie będziesz się krył i używał skryptów takich jak "q" ashe nie zabiera many czy coś w tym stylu :v.

28bb3w1.png

Opublikowano

Bocic na maksa to nie zamierzam, chodzi mi glownie o ta mapke, bo jest strasznie nie wygodna. 

Zobacze tego L#. Dzieki za pomoc. 

//EDIT

L# dziala... nie sprawil mi w sumie zadnych problemow, masa skryptow... 
Moze odpalenie AIM i wlaczenie walki z Botam to nie byl najlepszy pomysl bo postac sama zaczela biegac i szalec... ale szybko to wylaczylem na szczescie :D

Jaki skrypt bylby dobry do CS - last kill?