Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Prośba do programistów.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie wszystkich Mpc forumowiczów. Mam do was mała prośbę. Uczę się na własną rękę programowania i nwm, w którym kierunku iść. Na wstępie proszę, aby "wredni" ludzie się nie wypowiadali bo jest to zbędne. Otóż mój problem jest taki chciałbym napisać platnego bota do gry przeglądarkowej i nwm w jakim języku go napisać. Robie to dlatego, gdyż jestem studentem i brakuje mi pieniędzy na studia pomimo tego, że pracuje to zarobki w polsce sa skromne, a zycie w duzym miescie drogie. Zaznaczam, że sam się utrzymuje. To jedyny powód dlaczego się tego uczę. Dlatego proszę o poradę doświadczonych programistów, zaznaczam iż doskonale wiem, że nauka wymaga czasu i zaangażowania.

Opublikowano

Wiesz, jeśli teraz zaczynasz od takiego poziomu to raczej w najbliższym (i tym mocno dalszym raczej też) czasie nie będzie to dobre źródło utrzymania. Najszybciej Ci pójdzie z AutoIt, ale nic poważnego z tym nie zrobisz. Najlepiej, jeśli ma to być bo do gry przeglądarkowej, to zacznij z c# bądź javą.

708121422388637873334.png

Opublikowano

nie bieraj c++. ja bym brał tak samo jak jaca polecił c# albo jave, bo (przynajmniej java) jest przyjemniejsza ( w c# nie pisałem) z czego stawiałbym bardziej na c#.

@Jaca777

bardziej myślałem o tworzeniu bota, nie znam się na tworzeniu botów, ale coś mi się tam obiło o procesach w c#, a nie zbyt słyszałem o robieniu botów w javie (oprócz bogdan bota..)

ale skoro o kase to też bym szedł w jave.