Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zostane TGM/GM

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć , nie wiem od czego zacząć ale . . . coś o mnie ..

Mam na imię Marcin mam 20-lat , mieszkam w województwie Kujawsko-pomorskim , aktualnie nie mam co do robienia , lubię słuchać muzyki , grać , chodzić na siłownie i wiele innych :D !

Doświadczenie ?

• ​​W metina gram od 2007 roku więc trochę wiem .
  • Znam komendy [Nie znam wszystkich bo to nie realne , a jeśli ktoś zna wielkie chłody dla niego ] .
  • Byłem z dwa razy GM z tego jeden raz TGM na serwerach .
  • Byłem tak że wielokrotnym adminem na serwerach Cs [Jeśli odpowiesz że Cs i Metin to nie to samo to odpowiem ci że dokładnie to samo jeśli chodzi w pilnowania porządku i granie roli administratora] .
  • Nie wiem czy to też się będzie liczyć ale byłem też wiele razy moderatorem na forum oraz dwa razy junior adminem więc wiem co nieco jak się zachowywać .
  • Łatwo nawiązuje nowe kontakty z administracją jak i z graczami . 

​ 

Co mogę zaoferować ? :

• Dostępność/Aktywność na Serwerze , TeamSpeak , Forum , FanPage .
  • Duży limit czasu [wiąże się do tego co wyżej] . 
  • Szybkie reagowanie na zgłoszenie o botach/cheat'erach na wołaj jak i wiadomość prywatną .
  • Chodzenie po mapach i samodzielne sprawdzanie czy nie ma botów/cheat'erów bez podania zgłoszenia .
  • Pomoc graczom na serwerze .
  • Rozwiązywanie sporów/problemów na Serwerze , TeamSpeak , Forum .
  • Dogadywanie/Zapoznawanie się z graczami serwera .

​ Czego oczekuję ? :

• Wyrozumiałości .